Klantenservice

Zelf regelen?

Regel je zaken gemakkelijk zelf.

We zijn er voor je

Kies het onderwerp dat van toepassing is. En vind zo de hulp die je zoekt.

  • Retourneren

  • Bestellen

  • Betalen

  • Bezorgen en afhalen

  • Garantie

  • Overig

Veelgestelde vragen

Vind antwoorden op veelgestelde vragen.

    De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Houd er rekening mee dat dit een verwachting is. Wij baseren de levertijd op informatie van de leverancier en doen ons best zo snel mogelijk aan je te leveren.

    Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door jou bestelde producten. Indien voorradig en van maandag tot en met vrijdag vóór 22u besteld en betaald, wordt jouw pakket meestal de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL of DHL aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, dit betreft vrijdag ná 22u tot en met zondag, zullen in de regel op maandag verzonden worden. Voor palletzendingen en stukgoederen met afwijkende vorm geldt: als je de artikelen van maandag tot en met vrijdag voor 17u uur heeft besteld en betaald, wordt jouw pakket meestal de volgende werkdag door de transporteur aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, dit betreft vrijdag na 17u uur tot en met zondag, zullen in de regel op maandag verzonden worden. Betreft het producten die niet op voorraad zijn, dan staat de levertijd op de website en in jouw orderbevestiging vermeld.

    Vul hiervoor ons online retourformulier in. Op het moment dat wij jouw retouraanvraag bevestigen ontvang je per mail een retourlabel waarmee je kan retourneren. Als het product door ons is ontvangen en wij constateren dat het product niet gebruikt is, dan ontvang je het aankoopbedrag retour.

    Als je een e-mail hebt gehad dat de bestelling naar je onderweg is, kunnen we het pakket niet meer tegenhouden. Wanneer jouw bestelling niet verzonden is, kan deze nog geannuleerd worden. Neem hiervoor contact met ons op via chat. Let op, speciaal voor jou op kleur gemaakte producten kunnen niet geannuleerd worden. Is je pakket al wel verzonden dan adviseren wij je ;de bestelling toch aan te nemen en via de website jouw retour aan te vragen. De retourkosten zijn voor jouw rekening.

    De garantie varieert per product van 1 tot 3 jaar. Registreren bij de fabrikant voor de verlengde garantie is daarvoor in sommige gevallen nodig. De garantietermijn gaat in op de factuurdatum. Alle voorwaarden vind je op de garantiepagina.

Of neem contact op

Chat

De klantenservice is momenteel gesloten