Klachten   

Bij Gereedschapcentrum.nl doen we er alles aan om je kwaliteitsdiensten aan te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Heb je een klacht over je bestelling of onze service? Aarzel dan niet om het ons te laten weten. Jouw klacht helpt ons om onze diensten te verbeteren. Als het nodig is, nemen we contact met je op om je klacht te bespreken.   

Heb je problemen met een bestelling?   

Heb je problemen met een bestelling of de verwerking ervan? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt je graag verder.   

Heb je een beschadigd of incompleet pakket ontvangen?  

We doen ons best om je pakket in goede staat af te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt of dat er een item ontbreekt. We raden je daarom aan om je bestelling bij ontvangst goed te controleren. Komt de bestelling niet overeen met wat er op de site staat? Is er sprake van een fout? Laat het ons binnen 5 werkdagen na ontvangst weten via onze retourpagina.   

Hoe dien ik een klacht in?   

Je kan ons op verschillende manieren bereiken. Gebruik het contactformulier om ons je opmerkingen, vragen of klachten te sturen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Of neem contact op

Chat

De klantenservice is momenteel gesloten